Behoud van eigen naam en huisstijl
Wij nemen de telefoon op en beantwoorden je e-mails uit naam van je kantoor. Je klant merkt dus niet dat een externe partij deze werkzaamheden voor je verricht. Ze merken wel dat de bereikbaarheid van je kantoor is vergroot.
Meekijken met wat wij doen
Wij nemen je zorg uit handen en bieden de juiste zorg aan je klant. Je blijft op de hoogte van de klantzaken door mee te kijken in het uitgebreide online assurantiepakket. We handelen zaken zo veel mogelijk direct af en bewaken de voortgang. Zo is je administratie altijd up-to-date en netjes op orde en kun jij je richten op het adviseren van je klanten.
Zo gaat het in z'n werk
Informatie delen
Om de Ensupport dienstverlening te starten, hebben we een aantal klantgegevens nodig. De basis die wij nodig hebben zijn:
• Naam
• Adres
• Woonplaats
• Telefoonnummer
• E-mailadres
Informatie converteren naar systemen
Als we de klantgegevens en portefeuilleoverzichten van je hebben ontvangen, worden deze ondergebracht in ons CRM-systeem, Ensupport Elements. Dit gebeurt met een vermelding van de maatschappij waar de desbetreffende polissen zijn ondergebracht.
E-mail inregelen
Er wordt in Elements een e-mailadres aan jouw account gekoppeld, bijvoorbeeld: support@jouwkantoor.nl.
Dit e-mailadres wordt door Ensupport gebruikt om vanuit jouw kantoornaam met je relaties te communiceren. Deze e-mails bevatten je digitale handtekening, inclusief logo.
Telefonie inregelen
Voor telefonie wordt er binnen het Ensupport telefoniesysteem een lijn gereserveerd voor je relaties. Via dit nummer worden relaties doorgeschakeld, al dan niet via een telefonisch keuzemenu op je kantoor. Op deze manier worden je relaties bij Ensupport herkend en wordt er met je kantoornaam opgenomen.
Meekijkfunctie instellen
Je krijgt een gebruikersaccount in Ensupport Elements. Hierin kun je alle dossiers raadplegen en bekijken welke zaken de werknemers van Ensupport met je klant hebben besproken. Zo hoef je niets te missen. Afhankelijk van het type samenwerking kun je met dit account ook zelf klantdossiers bewerken en registraties maken in Elements.
Vastleggen afspraken in samenwerkingsovereenkomst
Als de praktische zaken zijn geregeld en er nadere afspraken zijn gemaakt over de dienstverlening, dan wordt er een samenwerkingsovereenkomst opgemaakt. Hierin worden alle afspraken vastgelegd.
Nader kennismaken met Ensupport team
Vanzelfsprekend is het mogelijk om nader kennis te maken met Ensupport en de werknemers van Ensupport die op je portefeuille worden ingedeeld. Daarvoor maken we graag een afspraak op ons kantoor in Amersfoort.