Klantverhaal

"Door Ensupport ben je altijd bereikbaar. Ook heb je vaste aanspreekpunten voor de klant en jezelf. Dat is prettig. Dan kan er altijd snel geschakeld worden."

Nathan Jongejan
Ingenius Hypotheekadvies BV
Het verhaal van Nathan Jongejan

Een droombaan

Zeven jaar heb ik in het onderwijs gewerkt. Op een gegeven moment dacht ik: “nu is het tijd om mijn talenten verder te ontwikkelen”. Mijn familieleden waren al werkzaam in de financiële dienstverlening. Dat was een beetje mijn referentiekader. Ook kon ik goed rekenen en lagen mensen mij goed. Daarom heb ik mij laten omscholen en ben sinds 2007 hypotheekadviseur. Het is echt een droombaan! De meeste nieuwe klanten ontvangen we door mond-tot-mond reclame: huidige klanten sturen anderen door naar ons. Hierdoor heb je echt het gevoel alsof er al een klik is. Ook hangt er op kantoor altijd een goede sfeer. Dat maakt het werk erg leuk!

Wat is jullie doel voor in de toekomst?

We willen iedere klant een fan maken bij Ingenius Hypotheekadvies. Dit doen we door persoonlijk contact. We nemen echt de tijd voor klanten. Voor een klantgesprek plannen we bijvoorbeeld twee uur. Het hoeft niet twee uur te duren, maar in die zin lopen we niet de kantjes er vanaf. Een klant heeft zo nooit het gevoel van ‘oh, ik moet opschieten want de volgende staat al klaar’.

De keuze voor Ensupport

De samenwerking met Ensupport is eigenlijk een beetje uit nood geboren, vanwege de drukte. Toen dachten we: “hoe kunnen we onze schadeklanten nu het beste helpen?”. Zodoende ben ik via via bij Ensupport terecht gekomen. Ensupport helpt ons met vaste medewerkers door onze klanten te voorzien van advies en schadeafwikkelingen voor de schadeverzekeringen.

“Ik vind de mensen die er nu zitten fijn en krijg van klanten een positieve terugkoppeling. Ook heb ik een paar keer het online klantengesprek bijgewoond. Ik zat toen bij de klant. Tijdens het videobellen gebruikte Ensupport de achtergrond en huisstijl van Ingenius. Dat deden ze goed.”

Nathan Jongejan
Ingenius Hypotheekadvies BV

Wat is fijn aan de samenwerking met Ensupport?

Ik vind op dit moment de mensen van Ensupport waarmee we contact hebben kundig en professioneel. Ik heb met name contact met Laura en Taco. Die samenwerking gaat goed. Ook wel met andere mensen die ik wel eens spreek of zie. Ik vind de mensen die er nu zitten fijn en krijg van klanten een positieve terugkoppeling.

Ook heb ik een paar keer het online klantengesprek bijgewoond. Ik zat toen bij de klant. Tijdens het videobellen gebruikte Ensupport de achtergrond en huisstijl van Ingenius. Dat deden ze goed.

De voordelen van Ensupport

Wij inventariseren nu wat de situatie is van de klant en geven dat door aan Ensupport met de klantwens. Ensupport verzorgt het aanbod, geeft advies en doet de afhandeling. Door Ensupport ben je altijd bereikbaar. Ook heb je vaste aanspreekpunten voor de klant en jezelf. Dat is prettig. Dan kan er altijd snel geschakeld worden.